tess linn felicia ♡

Alla inlägg under december 2009

Av Felicia ♡ - 31 december 2009 15:55

Kollade precis på klockan och fick världens panik! Ungefär bara 30 minuter kvar tills jag ska vara hos Ellen och jag har inte ens börjat göra iordning mig! :O

Så måste gå!!!

Kanske lägger in outfiten innan annars blir de imorgon.

Av Felicia ♡ - 31 december 2009 15:52

  Fyra Felicia! :o

Tre för mycket!!! 

  

Av Felicia ♡ - 31 december 2009 15:15

Hejsan. Sitter i felix rum i hans soffa och nördar datan. Var nyss nere och spelade "Super mario Bruce" till Wii som vi fick igår. De va la sådär..

Blev inte så som jag skrev igår. Har vart hemma hela dagen och slappat oså. Och ska inte till Ellen förän vid halv fem.

Har inte bestämt outfiten för kvällen än. Har ni de?

Lägger in bild på det sen.   

Saker som ska göras innan ikväll:

  • Duscha
  • Välja kläder
  • Fixa naglarna
  • Sminka mig
  • Platta håret

Skriver mer sen.   

Av Felicia ♡ - 31 december 2009 10:46

Godmorgon!

Av Felicia ♡ - 31 december 2009 00:36

Tjenixen.

Lägger in lite låtar på min Ipod. (a)

Like!!!

Imorgon är det nyårsafton också ju! Ska på dagen åka med Ellen och handla inför kvällen efter det så åker vi och hämtar Kajsa så fixar vi tre i ordning mer inför kvällen. Sen vid sex - halv sju tror jag det var så kommer folket; Cajsa, Lise, Olivia, Lovisa, Elin, Julia tror jag de är. Förlåt om jag glömt någon :$.

Bilder från kvällen kommer ju helt klart!!

Men nu ska jag stänga av datorn.

Puss&hej. :*

Bjuder på en het bild från idag!

Av Felicia ♡ - 31 december 2009 00:23

  

En lila Ipod Nano, nu i mina händer!

Av Felicia ♡ - 30 december 2009 21:45

Hej hej, elina här   


felicia m familj har precis varit här och ätit och delat ut julklappar o så.

men nu åkte dom precis     så vi kommer inte synas förrän nästa år... ;D


fick lite olika saker som jag kommer visa på min blogg lite senare, kolla gärna in den ! [klicka här]


  


kram   

Av Felicia ♡ - 30 december 2009 18:01

Hello.

Är i Kunsbacka och firar lille jul med Elina nu.   

Har än så länge bara ätit. Men snart ska vi väl öppna julklapparna. Hoppas jag ialla fall.  

Va ju och kollade handboll förut. De förlorade. Men ändå - 1a i Sverige och 2a i Norden!! Grattis tjejor!   

Här kommer lite nice'a bilder på mig och Elinis. <3

          

(Klicka på bilderna för att få de i normalstorlek)

Kolla på Elinas blogg för mer bilder.

Puss Felicia    

Ovido - Quiz & Flashcards