tess linn felicia ♡

Alla inlägg under december 2009

Av Felicia ♡ - 29 december 2009 23:10

Filmen är klar och jag ska snart trippa upp till sängen och lägga mig. Ska upp vid nio imorgon. Ska vid 12 kolla på när mitt gamla lag spelar finalen i Norden Cup. Stort lycka till till dom!! Efter de så åker vi till Kungsbacka och firar jul med Elina och Jacob. :)

Men nu ska jag stänga ner datorn.. Försöka iallafall..

Pusshej.

Saknar lite faktiskt..  

Av Felicia ♡ - 29 december 2009 21:06

Nu sätter jag på High School Musical 2 och kollar så bloggar när den är slut om typ två timmar.

Av Felicia ♡ - 29 december 2009 19:09

     

Av Felicia ♡ - 29 december 2009 17:47

FRÅÅGOR

någon som:
någon som förstår dig:
ellen
någon som du saknar: oskar <3
något som du längtar efter: oskar!
någon som du hatar: ingen tror jag.

vem:
vem kramade dig senast: jolin
vem pussade dig senast: pappa ;)
vem ringde dig senast: morfar
vem ringde du senast: minns inte :o
vem var hemma hos dig senast: familjen? :)
vem var du hemma hos senast: farmor och farfar

har du:
har du några kärleksproblem: nej
har du ätit något idag: bacon och mos.
har du pratat med någon idag: ja
har du gråtit idag: nej
har du skrattat idag: tror jag allt 

jag:
är rädd för att bli övergiven: ja
svär ofta: kan hända
sjunger i duschen: kanska ibland (a)
är du en morgonperson: nja,
skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan: nej
skrattar åt mina egna skämt: kan hända

vill ha barn: vet inte
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: ja :)

har du:
glasögon/linser: ja, linser
piercingar: öronen
syskon: ja
jobb: inget jobb
för många vänner: kan man ha för många?
rymt hemifrån: never

bra självförtroende: nej
sagt "jag älskar dig" till någon: ja.
och inte menat det: nej
gjort något olagligt: ja

somnat i skolan: lästemat typ på josefin (a)
ett ben: nääpp, två. :)
Tappat bort mig i min hemstad: jaa!
sett en fallande stjärna och önskat mig något: nej
smugit ut utan lov: ja
struntat i att dina föräldrar sagt att du ska hem: ja

en hemlighet som ingen vet: ja
sovit en hel dag: nej men länge
somnat gråtande: ja

brukar du:
titta dej själv i spegeln: ja
drömma mardrömmar: no
klä dig i svart: ibland
hata folk: ?
lita på folk: litar på de närmaste


sista person:
sista personen som du sov med
: minns inte

som fick dig att gråta: kommer inte ihåg
du delade en dricka med: felix tror ja

skrek på dig: vet inte
du fick sms från: oskar <3

Av Felicia ♡ - 29 december 2009 17:13

Grå mjukisbyxor

Svart långärmadtröja

Grön mjukis tröja

Håret i en toffs

 

Har tyvärr ingen bild.

Av Felicia ♡ - 29 december 2009 17:06

          

Av Felicia ♡ - 29 december 2009 16:30

Av Felicia ♡ - 29 december 2009 16:18

Förlåt för att jag inte skrivit tidigare idag. Har inte orkat.. Har även vart hos tandläkaren också.


Skulle egentligen vart på gudstjänst med Josefin var dag. Men det var ingen. :o

Iallafall.. Sitter ensam och rädd hemma i soffan och käkar natchos. Ska nog sätta på någon film eller något så att jag inte är lika rädd.


  

Kass bildkvallitet, jag vet.

Ovido - Quiz & Flashcards