tess linn felicia ♡

Alla inlägg under november 2009

Av Felicia ♡ - 30 november 2009 22:25

Det här blir sista inlägget för dagen. Ska kanske sätta på ngn film eller ngt för är inte alls trött. Fast det lär jag ju bli när som helst ändå. :$

Godnatt.   

Av Felicia ♡ - 30 november 2009 20:47

    

Du betyder mest baby.

ÖB

Av Felicia ♡ - 30 november 2009 17:04

Tillbaka från ÖB nu. Blev en julmust och lite godis, mums!

Blir nog någon bra film och mys nu. Kram .

Av Felicia ♡ - 30 november 2009 16:23

Hallå där. Slutade halv två idag uppe vid ishallen. Dagen var helt okej. Tänkte berätta lite snabbt om den.

Började med att samlas klockan 9 vid bowlinghallen. Men den öppnade inte direkt så tills det öppnade så gick vi en tipspromenad runt kvantum. Jag gick med Hanna och Nathalie. Vi var bäst. :C NOT! =D Sen när vi kom tillbaka började vi bowla. Jag, Hanna, Gustav och Nathalie bowlade tillsammans. Först kom Hanna, sen Gustav, sen jag och sist Nathalie. Man kan säga att Hanna vann rätt överlägset! Efter bowlingen så skulle vi upp till ishallen. Alla typ fuskade och tog bussen. Men jag, Tilde, Hanna och Josefin var duktiga och gick!! När vi hade gått typ hälften så fick jag så jävla mycket skoskav så jag tog av mig skorna och gick resten av vägen barfota. Kan säga att jag har rätt ont i fötterna nu!! Sen så åkte vi lite skridskor och sen åkte vi hem.

Kul dag, och bilder kommer när Nathalie har skickat dom. (Y)

Nu snart ska jag gå ner till ÖB med Erik och köpa godis =D. Mummmms!


Puss & hej. <3

  

Puss på klassen som är grymt värd!


Han.. <3

Av Felicia ♡ - 29 november 2009 22:50

Nu ska jag sova.

Pussar. :*


Följ mig med bloglovin' genom att klicka på bilden.

bloglovin

<3

Av Felicia ♡ - 29 november 2009 21:54

Älskar dig enormt.

  

Klicka på bilden för att komma till min älsklings unges blogg. :*

Av Felicia ♡ - 29 november 2009 20:28

Drar ner till Hanna nu en snabbis. Skriver när jag kommer tillbaka.

Av Felicia ♡ - 29 november 2009 17:36

Hellu my friends!

Har precis spelat monopol med Ellen och nu så roar vi oss med musik och bara chilllar! Ska snart käka. Vet inte riktigt vad vi ska göra tills dess. Senare ska vi göra ler-ansiktsmask. Snygga bilder kommer! :)

Saknar Josefin!

Ovido - Quiz & Flashcards