tess linn felicia ♡

Alla inlägg under november 2009

Av Felicia ♡ - 10 november 2009 14:46

Nu drar jag upp till skolan och möter Malin. Ska bara packa allt i en väska. Sen måste jag springa, pusshej <3

Av Felicia ♡ - 10 november 2009 14:23

Hejsan, slutade runt halv två idag eftersom vi hade prov sista. Först hade vi no prov, de gick sådär, men jag hoppas på att jag klarade det, matten började lätt men var skit svår islutet, men jag får väl hoppas där med att jag klarade det.

Förut på håltimman så drog jag, Josefin, Gustav, Oskar och Dardan ner till ÖB, där så köpte Gustav och Oskar typ 5 eller 6 hattar så vi fick varsin som vi sedan hade på oss när vi gick upp igen. Bild på hatten kommer under.

Men nu ska jag gå upp och städa rummet, jag gjorde inte det igår, orkade inte. (A) Sen så packar jag sakerna till fotbollen och sedan drar jag upp till skolan och möter Malin, så går vi till henne. Så skriver nog inte förän efter träningen om jag inte lånar datorn där. Kyss.

      

Klicka på bilderna för att få dom störrre.

Av Felicia ♡ - 10 november 2009 14:19

Jeans Nathalies | Randig tröja Sisters | Blå kofta Carlings | Halsband födelsedagspresent.

Av Felicia ♡ - 9 november 2009 22:00

Akon - Beautiful

Pitbull - Hotel room service

Taylor Swift - You belong with me


Vet att de är cp, men orkar inte fixa det just nu. ;)

Av Felicia ♡ - 9 november 2009 21:33

Nu så tänker jag berätta lite om vad som händer imorgon:

  • Vakna.
  • Fixa mig.
  • Skolan.
  • Hem och lämna väskan och sen upp till skolan igen och möta Malin.
  • Hem till Mallan och leka lite :D
  • Träna.
  • Hem - duscha - läxa - tv - dator.
  • Sova.

Ah, de Blev en liten lista. ;) Men nu ska jag dra mig upp och göra läxa. Så kommer inte att skriva mer idag. Så ni får ha en fortsatt bra kväll/natt. Pussar, så hörs vi imorgon igen.

  

Bild på en saknad person.. :(

-Elina är också sjukt saknad, men hade ingen bild på henne på denna datorn.

Av Felicia ♡ - 9 november 2009 18:03

...Upp i duschen! Orkar inte sitta mer vid datorn nu. Efter jag duschat så går jag nog in på mitt rum och städar. Skriver nog efter de om jag inte pluggar eftersom vi har både matte och no prov imorgon... -.-

Puss och kram sålänge. :) <3

Av Felicia ♡ - 9 november 2009 17:00

 


 

Bara lite snygga!!! Guld i mun

Av Felicia ♡ - 9 november 2009 16:07

Måste bara berätta hur kul min morgon var förut..

De började med att mamma ropade; "Felicia.. Klockan är sju, dags att gå upp." Medans jag brukar väckas vid 06.15, så jag kan ligga och slöa en stund. Så ja, det var ju bara att gå upp och börja fixa mig. Först, satte på plattången, gick och tog på mig. Men hitta verkligen inte vad jag skulle ha! Bytade flera gånger men blev inte nöjd. Sedan skulle jag sminka mig, så ja gjorde det. Efter det var det ju dags att platta håret, och när jag kommer och ska börja, så visade sig att jag glömt att sätta på själva plattången... -.- Så mamma fick göra en fläta istället så plattade jag bara luggen.. Sen så hittade jag inte mobilen. Den var verkligen försvunnen! :o Letade överallt i mitt rum, tillsist hittade jag den.. På toaletten... Sen skulle jag ta med böckerna ner oså. så hittade jag ju inte nyckeln, så fick ju leta efter den, men hittade den ju inte. Detta slutade med att jag gick ner - utan nyckel - och får syn på klockan, 07,45. Alltså 15minuter kvar till skolan började. Och jag hade ju fortfarande inte ätit, så jag fick ju snällt gå utan skolan svin hungrig och jävligt sur!

Inte en dröm-morgon kan man ju lugnt säga! Hoppas att ni hade en bättre än jag...

Ovido - Quiz & Flashcards