tess linn felicia ♡

Alla inlägg under november 2009

<3

Av Felicia ♡ - 20 november 2009 23:21


LOVE.

Av Felicia ♡ - 20 november 2009 23:18

    

(Y)

Av Felicia ♡ - 20 november 2009 22:30

Kvällen börjar bra med film och mys.

       

Av Felicia ♡ - 20 november 2009 20:37

Någon mer än jag som inte visste att Mariette var lebb ? :O

Av Felicia ♡ - 20 november 2009 20:10

Sitter och kollar på idol med Hanna. Hon ska sova här idag. Vi ska lana. Cool Hehe. Tänkte berätta lite snabbt om dagen.

Började med att gå till skolan, efter det så följde jag med Hanna hem och käkade makaroner och köttbullar, gott! Sen så drog vi till hennes dans som jag kollade på. Efter det så körde hennes syster oss till torp så kollade vi på lite kläder oså. Sen så köpte vi chips, dip, gräddfil, nachos, energy drink och en flaska med cider till lanet.. Det blev en del. Oskyldig Kommer bli tjocka! Skrattande

Sen imorgon så sover jag hos henne. Men ska fortsätta kolla idol nu.

Pusshej.

Av Felicia ♡ - 19 november 2009 20:48

Hade tråkigt så gjorde en enkel söt header. :D Vad tycker ni? :)


PS. Bilden är från 2007! ;)

Av Felicia ♡ - 19 november 2009 20:06

Maria Arredondo - Hardly hurts at all.


Sheryl Crow - First cut is the deepest.


Inte världens nyaste, men dom duger helt perfekt!

Av Felicia ♡ - 19 november 2009 19:48

Tjenare tjenare. :)

Sitter i soffan och softar. Har precis gjort lite läxa och ska fortsätta med det snart. Har ju två prov imorgon. Ett so, och ett no omprov.

Skriver också med älsklings Nathalie på msn. Sjukt saknad är hon! Får nog inte träffa henne förän på måndag :O då va de mer än en vecka sen jag träffade henne.. :(

Men nu ska jag fortsätta plugga. Sen blir det nog tv.

Pusshej.

Ovido - Quiz & Flashcards