tess linn felicia ♡

Alla inlägg under november 2009

Av Felicia ♡ - 29 november 2009 14:39

Förlåt för urkass uppdatering nu under helgen..

Ligger i sängen och gör lite på min uppsatts om Christofer Columbus. Går la sådär.. Har idag gjort framsidan, inledning, syfte, frågeställning och börjat på faktan. Orkar inte göra på den mer just nu så passar på att blogga.

La oss igår vid halv tre tiden tror jag det var och vaknade imorse kvart i elva. Satte då på en film och efter de gick vi ner och käkade, passade lite fotboll och spelade skippo. Ska snart plugga lite mer sen ska vi gå ner och baka. :)

Imorgon är det måndag alltså skola. Fast så har vi tema dag så vi ska åka och bowla och åka skridskor på ishallen :)) Ni får bilder på det imorgon.


Av Felicia ♡ - 29 november 2009 01:40

Tjena tjena mittbena. Förlåt för att jag inte skrivit förän nu. Har gjort mycket annat. Kollat på film, käkat, spelat spel och massa. Sjukt kul kväll. :) Älskar dig. <3

Men nu ska vi bädda sängen oså. Pussar & kramar.

  

Av Felicia ♡ - 28 november 2009 18:59

Nu har vi precis gjort tacos så vi ska äta den. Skriver när vi ätit klart.

Av Felicia ♡ - 28 november 2009 15:55

Mathilda Brink - Battle

Av Felicia ♡ - 28 november 2009 15:35

Av Felicia ♡ - 28 november 2009 14:12

Hellu. Spelar skippo med Ellen nu. Fast just precis nu så är hon och bajsar. :) Har inte kunnat skriva tidigare för har passat min söta underbara kusin. :*

Idag ska jag vara med Ellen hela dan. Sen så sover hon här. (Y) Bilder kommer nog i slutet av dan eller imorgon.

 

En snygg ofixad Felicia =D

Av Felicia ♡ - 28 november 2009 00:57

Nu orkar jag inte mer så drar upp och försöker sova. Är egentligen inte alls trött. Men får ont i huvudet av att sitta vid datorn.

Kramisar, Felicia

Av Felicia ♡ - 27 november 2009 21:55

Michael Jackson - We are the world

Ovido - Quiz & Flashcards