tess linn felicia ♡

Alla inlägg under november 2009

Av Felicia ♡ - 23 november 2009 20:56

Tjenare, sitter och gör läxa och äter muffins. Var i skolan tills tre förut då vi slutade. Efter de drog jag till Nathalie älsklingen <3 Har slingat hennes hår ljust. Men hann inte se hur de blev innan jag drog. Har kollat Twilight också, har ju redan sett den en gång. Men hon hade ju inte sett den och eftersom vi ska se New moon på typ fredag så vill hon ha sett den första. Hon hade tydligen inte sett den. :O Nathalie=efter! :D

  

Här får ni en bild som jag tog ganska så nyss.


Glömde säga att jag slingade håret ljusare igår också. Blev ganska nöjd faktiskt. :)

Av Felicia ♡ - 22 november 2009 20:07

Hejsan, ska nu kolla på Johan Falk så blir ingen mer bloggning idag. Men de kommer imorgon!

Ha de bra. Puss & kram. ;*

Av Felicia ♡ - 22 november 2009 13:17

Ja, nu blir det läxa. Skriver efter det.

Bjuder på två bilder från igår innan.

    

Bästavän. <3

Mer bilder kommer senare.

Av Felicia ♡ - 22 november 2009 12:53

Godmorgon godmorgon.

Vaknade för cirka en timma sen. Låg kvar lite i sängen och spelade mobil spel medans Hanna låg bredvid mig och sov. Idag blir det läxa, Hanna och träna tror jag. (Y)

Tänkte bara berätta lite snabbt om igår också. Vi gick ner till Hanna och spelade skippo med hennes sster Malin och Malins kompis Madde. Jag kom sist. -.- Sen så gick vi upp och kollade film. The holiday eller något sånt hette den. Men jag hann inte se klart filmen för jag somnade... Ja ja. Nu så vill Hanna skriva lite i sin blogg också så de får hon. :)

Kram från Felicia.

Av Felicia ♡ - 21 november 2009 21:50

Hejsan, sitter med bästaste Hanna och grejar med våra mobiler. Flört Har ganska nyss vart ute en stund. Det var najjjs. Snart ska ska vi nog ner till Hanna igen. Då blir det ännu najsare. Skrattande Men nu ska vi fortsätta greja. Ha en bra kväll så skriver jag senare.

Av Felicia ♡ - 21 november 2009 17:07

KyssHej, sitter hos farmor och farfar i deras vardagsrum. Har ganska nyss ätit rabarberpaj. Ska nog ganska snart åka hem tror och hoppas jag. När jag kommer hem ska jag bara hem och packa saker och sen ska jag hem till Hanna och sova. Ungefär såhär kommer våran kväll se ut;

  • Läxa.
  • Ta kort både ute och inne.
  • Data. - blogga!
  • Äta mumsig mat.
  • Tv/film.
  • Mys med godis oså.
  • Data.
  • Sova.

Så där kommer våran kväll ungefär se ut. De är ialla fall de saker vi ska göra. Uppdatering i bloggen kommer garanterat i både text och bild!

Men nu ska vi packa ihop oss här och strax åka! SkrattandeSkrattande

Ha de bra, pusshej. Kyss

  

Söt bild på min underbara kusin Jolin.  

Av Felicia ♡ - 21 november 2009 11:30

Godmorgon. Har just precis vaknat nu. Satt vid datorn till ungefär halv sex i morse. Sen orkade vi inte mer.. Flört

Just nu ligger jag i sängen med Hanna sovande bredvid mig. Hon knör som fan! Förvånad Speciellt på min onda arm som jag tog spruta i i torsdags.. Rynkar på näsan Idag så ska jag vara med Hanna tills typ tre eller något, för då ska jag på middag hos farmor och farfar. -.- Men efter det ska jag vara med Hanna igen och sova där.

Nu börjar hon röra sig lite mer och de ser ut som hon börjar vakna. Men vi får se.

Puss och hej. Kyss

Av Felicia ♡ - 20 november 2009 23:42

Någon som sett new moon än och vet om den är bra ? :D

Ovido - Quiz & Flashcards