tess linn felicia ♡

Alla inlägg under november 2009

Av Felicia ♡ - 16 november 2009 21:50

Förlåt för att de inte har blivit så mycket bloggning idag. Har typ inte orkat.. Kommer inte att bli mer än det här heller, för nu ska jag upp och göra lite läxa och sedan sova.

Tyvärr blir det nog inte så mycket uppdatering imorgon heller, för efter skolan drar jag med Malin hem till henne , och sen drar vi på träning. Men jag skriver efter det!

Puss och godnatt ;*

Av Felicia ♡ - 16 november 2009 21:31

            

Bilder från i lördags med Malin och Elin. <3

Av Felicia ♡ - 16 november 2009 21:28

Nathalie syster. Du betyder mest. <3

Av Felicia ♡ - 15 november 2009 21:21

Gjort om headern nu. Den får va nu ett tag. Men nu måste jag gå in i duschen fort. Sen så ska jag kolla på heart break hotel. Godnatt ;*

Av Felicia ♡ - 15 november 2009 20:15

Lördag:

Vaknade tidigt av att Felix och pappa skulle iväg men somnade om nästan direkt. Sen vaknade jag lite senare och tog på mig och gjorde lite läxa oså. Sen drog jag till bussen och där träffade jag Amanda, Julia och Clara som jag hade bestämt med att jag skulle gå med på kannan. När vi kom in till stan så mötte vi Johanna (Julias kompis) och så drog vi upp till Agnebergshallen. Va där sedan till det var slut vid sex. Då så gick jag, Amanda, Clara, Julia, Johanna, Amanda och Sofia ner till mc donalds och jag käkade. Sen så kom Malin, Hanna, Elin och Sofia så gick jag med dom till Charlie chapplin eftersom jag skulle åka med hem till Malin och sova där. Så åkte Elin med också. Malins mamma släppte av oss vid mig så packade jag mina saker sen drog vi och köpte en pizza och dela på sen så gick vi till Malin och typ kolla film och va med Elias, Sebbe och Felix till klockan 23.00 typ sen gick jag och Malin och la oss eftersom vi skulle upp tidigt idag.


Söndag:

Vi vaknade vid åtta och gjorde oss iordning och sedan käkade. Efter de så åkte vi till Agneberg och spelade semifinal mot vårat andra lag. Vi loosade.. Men dom var mycket bättre!! Sen så gick vi och duscha och sen gick vi runt lite där och kollade på andra matcher oså. Sen så var de ju finalen för Tildes lag då. Dom mötte Rössö. Det var sjukt spännande och jag var as nervös :O Började med att de Rössö gjorde 1-0. Men sedan gjorde Josefin mål så de blev 1-1. Och så var matchen slut. Och det blev straffar.. De slutade med att vi vann med 4-3. Grymt bra spelat tjejor! <3

Nu så kollar jag på playa del sol. Det är bra (A). När de är slut så drar jag in i duschen. Sen ska jag fixa mer inför imorgon. Skriver sen om jag hinner.

Pusshej. <3

Av Felicia ♡ - 15 november 2009 19:10

Föresten;

ETTA OCH TREA I UDDEVALLA KANNAN!

Skit bra jobbat tjejor!! :D

Av Felicia ♡ - 15 november 2009 19:05

Hejsan. Har tyvärr inte hunnit skriva tidigare idag och inte heller igår på kvällen. Detta beror på att jag var med kompisar igår och idag var jag först på kannan och sedan på "kalas". Så skriver om de senare.

Jaja, imorgon är det skola. Och ingen av Hanna elle Nathalie som jag brukar vara med ska komma. :( :( :( Dom kan skita ner sig och bomba mig med sms istället för det kommer vara sjukt tråkigt. :( Puss och kram, Felicia.

Av Felicia ♡ - 14 november 2009 14:00

Nu drar jag till bussen. Skriver ikväll tror jag. <3

Ovido - Quiz & Flashcards