tess linn felicia ♡

Alla inlägg under november 2009

Av Felicia ♡ - 14 november 2009 11:13

Godmorgon! Vaknade runt halv tio - tio imorse. Då drog jag ner och kollade på Charlies Änglar. Den är braaaaaaa! (A) Sett den tusen gånger typ ;$. Men nu ska jag dra upp och göra mig iordning sedan ska jag dammsuga rummet. Efter det drar jag nog in till kannan. Men lägger nog in något inlägg innan jag drar. ;)

Pusshej.

Av Felicia ♡ - 13 november 2009 22:07

Nu drar jag upp och tvättar bort sminket oså, sen går jag och lägger mig faktiskt. Är sjukt trött... Skriver imorgon någon gång då jag vaknat.

Sov gott!

Av Felicia ♡ - 13 november 2009 21:03

Grå mjukisbyxor TeamSportia

Grön/Blå långärmad Lindex

Svart-Guld adidas tröja Turkiet.

Av Felicia ♡ - 13 november 2009 20:54

Tjenare, ;) Kollar på idol just nu. De är la sådär. Vet ni?, jag är sjukt trött! :O Sen jag kom hem från stan har jag bara legat i soffan och gjort ingenting typ. Japps, men nu ska jag fortsätta kolla, vi hörs nog senare. (;

Av Felicia ♡ - 13 november 2009 18:40

Hej, hemma för lite mer än en timma sen. De blev ingen bowling, vi orka inte.. Ska gör ade någon annan dag istället. :) Snart ska vi nog käka mat, sen blir det fram med fredagsmyset! Imorgon blir det nog kannan med massa kul folk. Men nu så ska jag göra annat, orkar inte bloggen just nu. Pusshej, så hörs vi sen. <3

Av Felicia ♡ - 13 november 2009 15:46

Hejsan :) Sitter och käkar kalas puffar, fett massa gott! Ska snart gå in och ta de sista på rummet.. Sen tar jag bussen till stan och bowlar med Nathalie gumman . <3 Jag kommer vinnna! :C

Men nu måste jag skynda mig. Skriver när jag är hemma igen!. :)

Bild lånad från google. 

Av Felicia ♡ - 12 november 2009 19:19

Hejsan, har tyvärr inte hunnit skriva förän nu. Har vart med Amanda. Har typ vart nere på ÖB, och kollat på film oså . :) Men nu måste jag göra svenska läxa, eftersom vi har prov på det imorgon. Pusshej <3

Av Felicia ♡ - 12 november 2009 12:23

Hej allesammans, sitter i skolan och har håltimma. Har precis vart nere och käkat pizza med Hanna. Fett massa mumms. :) Orkar inte skriva mer på bloggen just nu. Skirver när jag är hemma från skolan igen runt tre halv fyra.

Kissses. ;*

Ovido - Quiz & Flashcards