tess linn felicia ♡

Alla inlägg under november 2009

Av Felicia ♡ - 25 november 2009 18:48

Ny header.

Vad tycker ni? :)

Av Felicia ♡ - 25 november 2009 18:31

Kollar nu på Johan Falk - De Fredlösa.

Har nästan precis sättit på den men såhär lång så är den bra. :D

Ville bara säga de. Ska fortsätta kolla nu.

Puss och kram.

Av Felicia ♡ - 25 november 2009 17:16

Hejsan.

Har nu kollat klart på två stycken Johan Falk. Och ska nog snart kolla en till. Men först så måste jag göra mat till Felix. Mackaroner och något. Han kan inte laga mat. :o

Pusshej så hörs vi när maten är klar. :*

Av Felicia ♡ - 25 november 2009 15:00

Hemma från skolan nu. Hade omprov från två till tre. Blev klar ungefär fem över halv och då gick jag.

Hade no prov imorse också. Det gick sådär. Men tror jag får G iallafall.

Idag ska jag inte göra så mycket. Ska snart sätta på en film tror jag. :)

Ha de bra så hörs vi sen.

Av Felicia ♡ - 24 november 2009 21:46

Gå in på www.nextstar.se och lyssna och rösta på min underbara vän Mathlida Brink. Hon är snart 13år och grym på att sjunga.

För att lyssna och rösta så väntar du tills gubben har pratat klart. Sen trycker du på spotlight och för att lyssna trycker du på lyssna, och på spotlight 3 sen för att rösta trycker du samma fast på rösta.


Gå inte och lyssna och rösta nu! För hon är helt klart värd det!

<3

Av Felicia ♡ - 24 november 2009 21:41

Hemma från träningen nu för en stund sen. När jag kom hem så käkade jag, sen duschade och sen pluggade. Och nu så kollar jag på Andra Avenyn. (Y)

Imorgon så blir det skolan. Efter den så har jag omprov. I svenska, ordklasser. -.- Sen så ska jag hem och kolla film och plugga oså.

Men nu ska jag kolla klart de sista. Ha en bra kväll. :*


Av Felicia ♡ - 24 november 2009 15:30

ALLA SOM HAR MOBIL MÅSTE GÖRA !
Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
tjej

Vad står det i ditt nionde senast inkomna sms. och vem e det från?

typ plugga och träna själv :)<333
från oskar karlsson

Vem ringde dig senast?
mamma

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
 en egopix :D
Vilket språk är din mobil på?

 svenska.


Vad heter din ringsignal?

inte den blekaste.
Hur många sms har du i din inkorg?

exakt 256. 

Vad står det i ditt 15:de senast inkomna sms, och vem e det från?
jag kan inte de jag ska säga, :) <333333
från hanna liljander.

Är den 20:de kontakten en av dina bästa vänner?
daniel hållö, nej.
Ogillar du nr 5?
*PAPPA VATTENFALL.
nej!
Har du varit tsm med nr 1 ?

*BROR.   hahha , alltid. :9
Vad har din mobil för färg?
den är svart.

Av Felicia ♡ - 24 november 2009 14:48

Hejsan sweetys.

Kom hem från skolan för cirka en halvtimma sen. Nu kollar jag på Transformers med Felix och Victor.

Idag blir det träning. Vet egentligen inte om jag orkar, men jag träffar ju Josefin och Tilde där. Dom är söta! :*

Men nu ska jag fortsätta kolla på filmen. Skriver snart igen. :)


Förresten, idag är det exakt en månad tll julafton!! :D
-Har ni börjat köpa några klappar?

-Skrivit en önskelista? :)

Ovido - Quiz & Flashcards